چقدر طول میکشه فرانت اند دولوپر بشم؟؟

دسته بندی : طراحی سایت, مقالات

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیر وبسایت وبسنتر… در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که یادگیری فرانت اند چقدر زمان نیاز دارد، پس تا انتها با ما همراه باشید. برای اینکه زمان لازم برای یادگیری فرانت اند را پیدا کنیم باید ابتدا تک تک تکنولوژی های لازم را بررسی کنیم و زمان لازم برای یادگیری هر کدام را بررسی کنیم، اگر در مورد فرانت اند و تکنولوژی های آن اطلاعاتی ندارید از مقاله فرانت اند چیست می توانید به این موضوعات مسلط شوید.

زمان لازم برای یادگیری html

گام اول برای یادگیری فرانت اند و فرانت اند دولوپر شدن یادگیری اچ تی ام ال است، برای این کار شما کار سختی را پیش رو ندارید و می توانید با گذاشتن زمانی بین یک تا سه هفته کامل در این زبان مسلط شوید.

زمان لازم برای یادگیری css

گام بعدی شما برای یک فرانت اند دولوپر شدن یادگیری زبان استایل دهی سی اس اس است، اینجا کار شما کمی دشوار تر از گام قبلی است ولی باز هم کار سختی را پیش رو ندارید و در مدت زمان کمی بین یک تا دو ماه به سادگی به این زبان استایل دهی مسلط شوید.

زمان لازم برای یادگیری جاوااسکریپت

کار اصلی و چالش اصلی شما از این جا شروع خواهد شد. جایی که شما باید یک زبان برنامه نویسی سخت و آسان را یاد بگیرید. شاید لغت سخت و آسان برای شما کمی عجیب به نظر برسد ولی بگذارید برایتان توضیح دهیم. زبان اسکریپتی جاوااسکریپت از لحاظ ساختاری و سینتکس مانند بقیه زبان های برنامه نویسی است و دشواری متوسطی دارد. ولی پیچیدگی اصلی این زبان درامکانات گسترده ای است که ارائه می دهد. این زبان متد ها و ابجکت های از پیش ساخته شده بسیاری دارد که کار با هرکدام آنها برای یک تازه کار می تواند چالش بر انگیز باشد.به همین دلیل است که می گوییم این یک زبان سخت و آسان است، زیرا شما برای یادگیری آن به دشواری زیادی نمی خوید و کار سختی در پیش ندارید ولی صبر و تمرین زیادی از شما می طلبد تا در این زبان مسلط شوید.بهتر است که برای یادگیری جاوااسکریپت زیاد عجله نکنید و کمتر از 6 ماه زمان نگذارید.بهترین زمان برای جاوااسکریپت بین 6 ماه تا یک سال می باشد بسته به زمان روزانه ای که برای یادگیری می گذارید.

بهترین متد برای یادگیری جاوااسکریپت 20-80-100 است. 20 درصد تایمتان را به یادگیری اختصاص دهید، 80 درصد را به تمرین. خب پس 100 چیست؟! شما 100 درصد باید صبر و حوصله به خرج بدهید.

به ما اطمینان کنید، این حاصل چندین سال تجربه و دیدن افراد مختلف و بررسی روند یادگیری آنها است. شاید کسی بگوید من با فشاری زیاد در مدت 3 ماه کامل به این زبان مسلط خواهم شد ولی این را در وظر بگیرید که تعادل در زندگی از ارزش زیادی بر خوردار است و سعی کنید حتما تعادل را هم در نظر بگیرید و به خود فشار زیادی وارد نکنید.

زمان لازم برای یادگیری کتابخانه بوت استرپ

این کتابخانه را می توانید به راحتی یاد بگیرید و کار سختی را در پیش به هیج وجه ندارید. برای یادگیری این کتابخانه شما با گذاشتن یک هفته زمان می توانید به تسلط در آن برسید. روش یادگیری این کتابخانه بهتر است به این شکل باشد که شما در پروژه آن را کامل یاد بگیرید و زمان خود را صرف حفظ کردن نام کلاس ها و … نکنید.

زمان لازم برای یادگیری ری اکت یا کتابخانه های دیگر

برای هر کدام از کتابخانه های جاوااسکریپتی شما با گذاشتن زمانی بین دو تا چهار ماه می توانید به تسلط خوبی برسید. حتی در زمان کمتر از این هم می توانید و این کاملا به میزان تسلط شما به جاوااسکریپت بر می گردد.برای همین هست که ما روی کیفیت یادگیری جاوااسکرپیت تاکید می کردیم.

زمان لازم برای یادگیری گیت

به عنوان یک فرانت اند دولوپر شما چیز های دیگری از جمله گیت، sass و … را هم باید بلد باشید که این ها معمولا زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت و می توانید با صرف یک هفته تا یک ماه آن ها را یاد بگیرید. اینجا مجدد به این نکته اشاره می کنیم که این زمان ها برای هر کسی متفاوت است و بسته به شرایط هر فرد برای او فرق می کند و می تواند کمتر یا بیشتر شود.

خب ما در اینجا به موارد اصلی برای یک فرانت اند دولوپر شدن پرداختیم و شما می توانید تکنولوژی های دیگری را هم یاد بگیرید. با یک حساب سر انگشتی می شود این را فهمید که شما برای اینکه یک فرانت اند دولوپر نام بگیرید معمولا بین یک سال تا 18 ماه زمان نیاز دارید.ولی باز هم می گوییم که بودند کسانی که در زمان های کمتر از این هم فرانت اند را یاد گرفتند و مشغول به کار هم شدند.این زمان های برای این است که کسانی که قصد ورود یه این حوزه را دارند با دیدی باز تر وارد این حوزه شوند. ولی در نهایت این شما هستید که تعیین می کنید چقدر باید از شما زمان بگیرد تا یک فرانت اند دولوپر شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.7]
نوشتهٔ پیشین
بک اند چیست؟ بک اند دولوپر کیست؟
نوشتهٔ بعدی
چقدر طول میکشه بک اند دولوپر بشیم؟
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

همچنین بخوانید

زمان لازم برای یادگیری فرانت اند
keyboard_arrow_up