طراحی سایت با وردپرس

اگه اینجایی پس قصد داری یک صفحه جدید از کسب و کارت رو ورق بزنی…

اینجا جایی که شکوفا کردن کسب و کارت رو ازش شروع خواهی کرد، میگی چطور؟؟! تا انتهای این صفحه کلمه کلمه با من همراه باش دوست خوبم تا متوجه بشی?

خدمات طراحی سایت با وردپرس چیست؟

خدمات طراحی سایت آغازی به شروع اصول کسب و کار آنلاین شماست. کسب و کار آنلاین سالهاست که در ایران رونق خوبی به خودش گرفته و خیلی ها از این فضا کسب درآمد داشتند.

یک سری از افراد از همون ابتدا به صورت اصولی کار رو شروع کردند و یک سری هم مسیر رو یه مقدار اشتباه رفتن، حال منظورمون چیه? ، عجله نکنین بهتون میگیم.

کسب و کار آنلاین مثل کسب و کار حقیقی و فیزیکی نیاز به یک بستر داره که شعبه آنلاین کاری شما باشه. این شعبه وبسایت شما هست. وبسایت های زیادی رو هم میشناسید مثل دیجی کالا، علی بابا یا همین وب سنتر. اینها وب سایت هایی هستند که مقر اصلی کسب و کار آنلاین شما محسوب میشن.

حالا شاید بعضی ها فکر کنن که خب، ما کسب و کار آنلاینمون رو در کانال فلان پیامرسان یا فلان سوشیال مدیا مثل اینستاگرام راه اندازی کردیم. آیا این حرف درسته؟؟!!

خیلی راحت میتونید خودتون به جوابش برسید…

آیا این بسترها اصلا الان قابل دسترس عمومی هستن؟ درست حدس زدید. این بستر ها صرفا برای نمایش کالاها و ویترین شما هستن و درحقیقت وظیفه دارن یک سری فن یا علاقه مند به کسب و کار شما رو به وبسایتتون هدایت کنند تا در وبسایت کاربرانتون رو تبدیل به خریدار کنید. پس این اصل کار درسته و طراحی سایت وردپرسی داستانش از اینجا شروع میشه… کلمه به کلمه تا آخرشو بخون ، از دست دادی و نخوندی دو روز دیگه از خودت گله نکن.

 

وردپرس چیه؟

احتمالا شما که الان در صفحه طراحی سایت با وردپرس یا همون طراحی سایت وردپرسی سایت ما قرار دارید، میدونید وردپرس چی هست. ولی بزارید یک توضیح ریز هم بهتون بدیم.

وردپرس یک سیستم سایت سایت قدرتمند هست که شما میتونید با اون تقریبا هر وبسایتی رو راه‌اندازی کنید. یعنی هیچ محدودیتی برای طراحی سایت وردپرس برای کسب و کار شما وجود نداره.

شما اگر یک فروشگاه دارید که قصد دارید براش یک وبسایت طراحی کنید، وردپرس میتونه یک گزینه خوب برای شما باشه.

شما اگر قصد دارید برای شرکتتون یک وبسایت طراحی کنید،طراحی سایت با وردپرس اینجا به کمکتون میاد تا با هزینه به مراتب کمتر بتونید سایتتون را راه اندازی کنید.

شما اگه یک پزشک هستید که میخواید برای نوبت دهی از وبسایت استفاده کنید، پس وردپرس می‌تونه به شما کمک کنه تا یک سایت وردپرسی عالی برای مطبتون بزنید.

می‌بینید؟؟! هیچ محدودیتی وجود نداره به جز تخیل شما❤?

نیاز به مشاوره داری؟؟

پس شماره تماست رو در فرم پایین وارد کن. ما در خیلی زود باهات تماس می‌گیرم تا یه مشاوره خوب و رایگان بهت بدیم.?

  • شماره تلفن خود را وارد کنید.

چرا باید وبسایت داشته باشم؟

هزینه کمتر راه‌اندازی

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین شما و شعبه آنلاینتون خیلی خیلی ارزون تر از راه‌اندازی کسب و کار فیزیکی شما هست. شما با یک دهم هزینه ای که در یک سال باید برای کسب و کار فیزکیتون بکنید(برای اجاره و ...) میتونید یک وبسایت داشته باشید.

نداشتن محدودیت در مکان

با داشتن یک وبسایت خوب و عالی، شما دیگه محدودیتی در مکان و جا ندارید. یک وبسایت خوب بینهایت جا داره برای بینهایت محصول شما. هر چی میخوای توش بزار، پر بشو نیست...

نداشتن محدودیت در زمان

شما در شعبه آنلاینتون نیازی نسیت حضور 24 ساعته داشته باشید تا یک فروش 24 ساعته رو تجربه کنید. شما یک وبسایت دارید که خودش برای شما محصولاتتون رو می‌فروشه. این یک ماشینه نه یک وبسایت?. همینه که میگیم ماشین پولسازی?

دسترسی به مشتریان بیشتر

شما در کسب و کار آنلاینتون محدودیتی در دسترسی به کاربران مختلف ندارید. به تعداد افرادی که در اینترنت حضور دارن شما می‌تونید خودتون رو در معرض نمایش قرار بدید و کلی مشتری به دست بیارید که حتی تصورش رو هم در کسب و کار فیزیکیتون نمی‌تونید بکنید.

آسان شدن فرایند فروش

شما اگه یک فروشگاه آنلاین یا وبسایت داشته باشید، دیگه لازم نیست برای هر مشتری درباره ویژگی هر محصول جدا توضیح بدید. دیگه لازم نیست فرایند فروش رو برای هر مشتری تکرار کنید. شما یک بار میفروشید، ولی به چندصد نفر. این خیلی جذابه مگه نه؟؟ پشت همین اسلاید مثالشو برات زدم...

و کلی مزیت دیگه…

داشتن وبسایت مزیت‌هاش خیلی زیاده. مثل مدیریت راحت مشتری، مثلا تو باکس قبلی اومدیم گفتیم اگه 100 مشتری بیاد تو فروشگاهت فلان و بیسار، حالا همین 100 اگه بیاد اصلا فروشگاهت ظرفیتشو داره؟ یه مزیت دیگه نداشتن هزینه های جانبی مثل قبض آب و برق و ... هست.

چه ضررهایی خواهم کرد، اگر شروع نکنم‼

ازت میخوام به دقت به نمودار روبه رو توجه کنی…

این نمودار مربوط به روند رشد تعداد وبسایت ها در دنیا در طی سال‌های مختلف هست. روند رشد رو از سال 2000 تا سال 2022 برای شما آماده کردیم، فقط نگاه کنید به آمار!!!

از 17 میلیون سایتی که در سال 2000 وجود داشت در طی 22 سال رسیدیم به تعداد 2 میلیارد وبسایت در دنیا، 2 میلیاد ، این عدد اصلا شوخی نیست?

از این تعداد قطعا خیلی ها هم رقبای تو هستن، که خیلی وقت پیش شروع کردن و سهم زیادی از مشتریای تو رو هم گرفتن. حالا تصمیم با توعه، میخوای سهم مشتریات رو پس بگیری؟؟

چرا خدمات طراحی سایت وردپرس وب سنتر

کیفیت بالای خدمات طراحی سایت ما

کیفیت در وب سنتر حرف اول را میزند. ما برای شما سایتی طراحی نمی‌کنیم که بین رقبا سرافنده شوید، کاری میکنیم که رقبایتان از شما الگو بگیرند. دلیل اول مزیت سفارش طراحی سایت در وب سنتر همین هست.

پلن های گسترده طراحی

ما کاملا پروژه شما و کسب و کارتان را بررسی میکنیم و نیاز سنجی اصولی انجام میدهیم. پس پلنی که برای شما پیشنهاد می‌شود کاملا منحصر به فرد و برای شماست. ما اینجا سه پلن نقره ای و برنزی و … نداریم. پلن ما حرف مشتریست. ما چیزی را برایتان طراحی خواهیم کرد که نیاز شماست و هزینه های اضافی حذف خواهند شد.

پشتیبانی عالی

ما در پشتیبانی از شما حرف و حدیثی باقی نمیگذاریم. چنان از شما پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد که در هیچ برهه از فعالیت کسب و کار آنلاینتان حس تنهایی نکنید. خیالتان را از این بابت راحت میکنیم.

برخی از نمونه کارهای ما

طراحی سایت برند جوانه صدرا

طراحی سایت برند و فروشگاه برنج جوانه صدرا. دارای قابلیت های مختلف از جمله اتصال به درگاه های مختلف بانکی مانند درگاه ملت و درگاه زرین پال، سیستم ایمیل مارکتینگ پیشرفته، سیستم اتومیشن ایمیلی و ...

طراحی سایت برند جوانه صدرا

آدرس سایت: javanesadra.com

طراحی سایت شرکتی هامون

طراحی سایت برند ساختمانی هامون گستر کیش با وردپرس. دارای صفحات مختلف تماس با ما، درباره ما، فوتر تعاملی، سیستم دریافت ایمیل، سیستم فرمیک صفحه تماس با ما و ...

طراحی سایت برند ساختمانی هامون

آدرس سایت: hamoun-co.ir

طراحی سایت فروشگاهی بازرگانی برنج نبی پور

طراحی سایت بازرگانی برنج نبی پور که یک وبسایت در زمینه فروش برنج می‌باشد. این وبسایت یک وبسایت فروشگاهی با تمام قابلیت‌های وبسایت فروشگاهی مانند قابلیت افزودن محصول،‌ویرایش و حذف محصول، لیست سفارشات، پیام مشتری، سیستم اطلاع رسانی ایمیلی، درگاه پرداخت بانکی و ... می‌باشد.

طراحی سایت بازرگانی برنج نبی پور

آدرس سایت: nabirice.ir

طراحی سایت برند نوشیکا

طراحی سایت فروشگاه آنلاین برنج نوشیکا با تمامی قابلیت‌های وبسایت فروشگاهی با سیستم وردپرس. دارای قابلیت‌های افزودن، حذف و ویرایش محصول، سیستم پیامکی پیشرفته، سیستم ایمیل مارکتینگ و اطلاع رسانی ایمیلی، فرم تماس با ما، پنل کاربری و پنل مدیریت پیشرفته و ....

طراحی سایت برند نوشیکا

آدرس سایت: nushika.ir

طراحی سایت خبری روزناوب

طراحی سایت مجله خبری روزناوب که در سال 1398 انجام شد. این وبسایت در سال 1401 به کار خود خاتمه داد. سایت مذکور با کدنویسی اختصاصی پیداه سازی شد و صفر تا صد آن با کدهای html,css,javascript,php پیاده سازی شد.

طراحی سایت مجله خبری روزناوب

سال ساخت: 1398

طراحی سایت خدماتی پمپ ایران مازند

طراحی سایت خدماتی پمپ ایران مازند که برای مشاهده آن می‌توانید به آدرس iranmazand-pomp.ir مراجعه کنید

طراحی سایت پمپ ایران مازند

آدرس سایت: iranmazand-pomp.ir

نظر برخی از مشتریان ما

قصد سفارش خدمات طراحی سایت داری؟؟

خب اگه قصد سفارش خدمات طراحی سایت داری پس اینجا رو به دقت بخون.

مراحل ثبت سفارش طراحی سایت با وردپرس:

  1. ثبت درخواست مشاوره یا درخواست از فرم درخواست مشاوره یا درخواست سفارش
  2. ارسال اطلاعات لازم در فرم های مذکور
  3. تماس تلفنی ما با شما جهت بررسی نیاز سنجی و موارد دیگر
  4. تعیین پلن و دورنگاه کسب و کاری در فضای آنلاین
  5. انعقاد قرارداد
  6. شروع کار

خب پس شما فقط کافیه به ما بگید که سایت میخواید، بقیشو خودمون براتون درست می‌کنیم. چی از این بهتر

دوست عزیز شما در صورت تمایل می‌تونید همچین با شماره 09934661378 نیز برای دریافت مشاوره رایگان تماس بگرید.

سفارش خدمات طراحی سایت

سوالات متداول

طراحی سایت شما دوست عزیز کاملا بستگی به نیاز شما داره. ولی در حالت کلی زمان لازم برای انجام خدمات طراحی سایت بین یک ماه تا دو ماه پیش‌بینی میشه.

البته که به نظر ما هزینه یک واژه اشتباه هست. چون این کار در حقیقت سرمایه گذاری رو کسب و کاری که درش تبهر دارید. سرمایه گذاری که شما باید برای طراحی شعبه آنلاین کسب و کار خودتون و راه‌اندازی سایتتون بکنید بسته به نوع سایتی که شما می‌خواید از 8 میلیون تومان شروع میشه. البته برای استعلام دقیق و محاسبه قیمت بر اساس نیاز شما لازمه که با ما تماس بگیرید. شماره تماس ما هم 09934661378 هست.

دوست عزیز این مورد کاملا بستگی به شما و جدیت شما داره. اگه شما واقعا در کارتون مصمم و باانگیزه باشید از فردای روزی که سایت رو بالا آوردید می‌تونید فروش رو شروع کنید. و خب در طی چند هفته فروشتون رو روز به روز افزایش بدید. ولی معمولا برای خیلی از افراد بازه رسیدن به شکوفایی وبسایت حداقل 6 ماه زمان میبره. البته که در این 6 ماه شما با حداقل کارهای ممکنه هم باز فروش رو تجربه خواهید کرد.

خیلی از افراد ممکنه سرمایه گذاری های مختلفی کرده باشند. توی بورس، توی دلار و …

حتی شمایی که الان دارید این متن رو میخونید شاید دقیقا جزو همین افراد باشید. خب افرادی که در این جور بازار ها سرمایه گذاری میکنن معمولا سود خوبی نمی‌کنن و حتی ضرر زیادی هم میکنن. چرا؟؟؟ چون آشنایی کافی با اون فضا و بازار رو ندارن. حالا به نظر شما اینکه شما بیاید روی حوزه‌ای سرمایه گذاری کنید که درش تخصص دارید، منطقی ترین حالت ممکن برای رسیدن به سود زیاد نیست؟؟!! فکر کنید درباره این موضوع

البته اینستاگرامی که در اینجا مثال زده شد صرفا جهت مثال بود، چون خودتون میدونید که اینستاگرام الان فیلتره و عملا دیگه کارایی قبلو نداره. ولی خب این سوال معمولا توسط برخی پرسیده میشه که به خاطر وجود نگاه غلط به کسب و کار اینترنتی هست.

دوست عزیز، سوشیال مدیا یعنی شبکه اجتماعی. شما قرار نیست شعبه اصلی کسب و کارت رو در سوشیال مدیا قرار بدی. سوشیال مدیاهایی مثل اینستاگرام فقط یک ویترین برای نمایش بیشتر شما به یکسری کاربران هست، نه چیز بیشتر.

  1. شما در پیامرسان ها و سوشیال مدیا امکان مدیریت و رهگیری سفارش رو ندارید.
  2. با انبوهی از دایرکت ها مواجه میشید که خیلی ها واقعا سوالات سطحی و بیهوده‌ای هست که فقط وقتتون رو میگیره.
  3. امکان مدیریت درست مشتری رو ندارید. باید زمان زیادی رو در اون صرف کنید تا بتونید به نتیجه مطلوب برسید.
  4. و مهم تر از همه شما اختیار این شبکه ها رو هم ندارید. مثل همین اتفاقی که برای اینستاگرام افتاد. یا حتی بودند پیج هایی که توسط خود اینستا دسترسی‌شون از بین رفت و پیج نابود شد.

پس حواستون باشه وقتی میخواید یک کاری رو شروع کنید، از همون اول اصولی و درست برید جلو تا بیهوده زمان و هزینه‌ ها رو باطل نکنید.

keyboard_arrow_up