سئو داخلی سایت چیست؟

دسته بندی : سئو, مقالات

سئو داخلی سایت چیست؟سلام به دوستان و همراهان وبسایت وب سنتر، در این مقاله قصد داریم با هم به بررسی چیستی سئو داخلی سایت بپردازیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی به مجموعه ای از فعالیت های سئویی جهت بهبود رتبه سایت گفته می شود، که در درون سایت انجام می گیرد. این فعالیت ها میتواند شامل موارد مختلفی مانند لینک سازی داخلی، تولید محتوای مناسب، دیدگاه های سایت و … اشاره کرد. پس هر گونه فعالیت سئویی که در درون سایت انجام بگیرد را سئو داخلی میگوییم.

تفاوت سئو داخلی با خارجی

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم سئو داخلی مربوط به اعمال سئویی است که در درون سایت انجام می شود. هر گونه عملی که در خارج از سایت جهت بهبود رتبه سایت انجام شود، سئو خارجی است. به طور مثال زمانی که شما با لینک سازی درون سایت قصد دارید به بهبود رتبه دست یابید این سئو داخلی است. ولی شما می توانید با لینک گیری از بیرون سایت و سایت های دیگر که اصطلاحا بک لینک نامیده می شوند، هم رتبه بگیرید که این سئو خارجی است.

آیا تعداد لینک های داخلی مهم است

در سئو داخلی سایت نیاز نیست نگران لینک های داخلی خود باشید. شما هر تعداد لینک داخلی که بخواهید می توانید در محتوای خود به دیگر صفحات سایت بدهید. پس از این نظر محدودیتی ندارید. ولی برای دادن لینک های خروجی باید محتاط باشید. نکته ای دیگر که باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید همیشه روی انکرتکست اصلی لینک سازی داخلی انجام دهید. اگر نمی دانید این به چه معناست توصیه می کنیم مقاله کلمه کلیدی چیست را بخوانید.

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی چیستی سئو داخلی و تفاوت آن با سئو خارجی پرداختیم. گفتیم که هر عملیات سئویی که در درون سایت انجام شود سئو داخلی نامیده میشود و هر عملیات سئویی که در خارج از سایت صورت بگیرد سئو خارجی است. و همچنین تفاوت بین سئو داخلی و سئو خارجی را هم مورد بررسی قرار دادیم.

امیدواریم که این مقاله از وب سنتر مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
نوشتهٔ پیشین
کلمه کلیدی چیست؟
نوشتهٔ بعدی
الگوریتم رنک برین(RankBrain) چیست؟
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

همچنین بخوانید

سئو داخلی چیست
keyboard_arrow_up