سوشیال مارکتینگ

هزینه تبلیغات در بله

هزینه تبلیغات در بله

هزینه تبلیغات در بله چقدره و چه روش‌های تبلیغاتی در پیامرسان بله وجود داره؟؟! تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ تمام سوالات این چنینی خود را از ما بگیرید.

تبلیغات در پیامرسان بله یکی از روش‌هایی است که شاید خیلی‌ها به دنبال آن باشند. زیرا خیلی از افراد در پیامرسان بله کسب و کار آنلاین خود را به نمایش عموم می‌گذارند و یک کانال برای کسب و کارشان دارند.

این افراد به دنبال دیده شدن بیشتر باید به دنبال تبلیغات بروند. زیرا در این پیامرسان‌ها تنها راه جذب عضو بیشتر، تبلیغات می‌باشد. بگذارید ابتدا جواب سوال شما را بدهیم و سپس چند نکته خیلی مهم را در خصوص تبلیغات در بله به شما بگوییم. این نکات بسیار مهم هستند، پس حتما کلمه به کلمه تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

برای دیدن انواع روش‌های تبلیغات در بله مقاله چطور در بله تبلیغ کنیم را مشاهده کنید.

هزینه تبلیغات در بله

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مرسوم‌ترین روش تبلیغات در پیامرسان بله، تبلیغ در جایگاه گفتوگو می‌باشد که هزینه تبلیغات در جایگاه گفتوگوی بله به ازای هر نمایش، 2 تومان محاسبه می‌گردد. هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک هم 300 تومان می‌باشد.

اگر کمی گیج شدید که این دقیقا یعنی چه نگران نباشید، الان کامل توضیح می‌دهیم.

اگر شما بخواهید در بله از تبلیغات بازدیدی استفاده کنید، به ازای هر باری که تبلیغ شما برای کاربر به نمایش گذاشته می‌شود، باید مبلغی را پرداخت کنید که این مبلغ 2 تومان می‌باشد. بگذارید برایتان مثالی بزنم… اگر شما بخواهید از پلن اولیه و پایه تبلیغات بازدیدی بله استفاده کنید، باید 400 هزار بازدید را سفارش دهید. در این حالت هزینه تبلیغات شما 800 هزارتومان خواهد بود. نحوه انجام تبلیغات شما هم به اینگونه است که تبلیغ شما در جایگاه یک بله، توسط 400 هزار کاربر دیده می‌شود. ولی باید توجه کنید که دیده شدن، لزوما به معنای این نیست که کاربر به کانال شما بیاید.

در حالت دوم، کاربر روی تبلیغات شما کلیک کرده و وارد کانال شما می‌شود، به همین دلیل تبلیغات کلیکی جایگاه یک بله گران تر است. امیدواریم که کامل متوجه این تفاوت شده باشید. به شما توصیه می‌کنیم که اگر قصد دادن تبلیغات در بله را دارید ابتدا از یک مشاوره خبر و با تجربه استفاده کنید تا ضرری نکنید. برای رزرو مشاوره خصوصی با وبسایت وب سنتر کافیست به صفحه کسب درآمد از بله ما مراجعه کنید.

 

برای سفارش تبلیغات در پیامرسان بله هم باید به آدرس tabligh.bale.ai مراجعه کنید.

حالا بپردازیم به چند نکته مهم که باید در تبلیغات بله به آنها توجه کنید. دوستان عزیز این نکات را با دقت مطالعه کنید تا در تبلیغات خود اشتباهی مرتکب نشوید.

ترسیم چشم انداز از تبلیغات

قبل از اینکه تبلیغات خود در پیامرسان بله را شروع کنید، اول هدف خود از تبلیغات را مشخص کنید. لازم است که قبل از تبلیغات دیدی کاملا باز نسبت به نتیجه مدنظر داشته باشید. هدف شما می‌تواند یکی یا چندی از موارد زیر باشد:

  1. جذب عضو برای کانال
  2. فروش به کاربران بله
  3. دریافت لید یا سرنخ از کاربران
  4. ایجاد آگاهی از برند

به طور معمول اکثر کسب و کارها تبلیغات خود در بله را به هدف جذب اعضا یا فروش انجام می‌دهند. اگر شما هم جزو این دسته هستید، پس باید کامل مشخص کنید که:

  • قصد دارید چه محصولاتی را به فروش بگذارید؟
  • استراتژی شما برای افزایش فروش چیست؟
  • استراتژی شما در انتخاب محصولات چیست؟

پس لازم است در ابتدا به این نکته توجه کنید.

روش‌های تبلیغاتی را به خوبی بشناسید

دوستان عزیز، قبل از اینکه در بله تبلیغاتی را منتشر کنید، لازم است که روش‌های تبلیغات در پیامرسان بله را کامل بشناسید. مقاله روش‌های تبلیغات در بله در سایت ما موجود است که لینک‌ آن بالاتر برای شما قرار گرفته است.

شما با توجه به هدفی که از تبلیغات دارید، باید ببینید که کدام روش برای شما می‌تواند کارآمد تر باشد. اگر هم خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید و می‌ترسید که مبلغ زیادی را بابت این موضوع از دست داده و ضرر کنید، پس حتما از مشاوره تخصصی ما استفاده کنید تا کامل استراتژی تبلیغاتی شما را ترسیم کنیم.

دیدی معقول داشته باشید…

دوستان عزیز، قبل از اینکه در فضایی بخواهید تبلیغات خود را منتشر کنید، خوب است که از ظرفیت آن فضا هم آگاه باشید. سعی کنید یک دید معقول داشته باشید و فکر نکنید بعد از این تبلیغات قرار است چند هزار نفر عضو جدید دریافت کنم. به شما قول می‌دهم همچنین چیزی نیست… این را کسی می‌گوید که خود چندین و چند کمپین تبلیغی مختلف در بله ایجاد کرده که برخی از آنها بهترین نتایج ممکن را هم داشتند. پس حتما حواستان را جمع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *