سئو سایت در مازندران

اگر سوالی دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید🌺🌹

چنانچه در مورد سئو سایت یا فرایند سئو سایت در مازندران سوالی دارید، همچنین اگر درباره هزینه و تعرفه‌های سئو سوالی مدنظر دارید می‌توانید در ساعات اداری از طریق دکمه زیر با ما تماس بگیرید.همچنین از طریق فرم دریافت مشاوره انتهای صفحه می‌توانید اقدام به ارسال پیامتان کنید. برای دیدن فرم اینجا کلیک کنید.

راستی یه وقت 50 درصد تخفیف رو از دست ندی، برای پرسیدن شرایط تماس بگیر

چرا سئو سایت در مازندران مهم است؟

جذب مشتری بالقوه

اگر شما سایتی داشته باشید که روی سئوی آن کار کرده باشید، می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبین هدف خود را به مشتری خود تبدیل کنید. امروزه همه افراد برای برطرف کردن نیازهای خود ابتدا سری به گوگل می‌زنند تا جستوجویی انجام دهند. اگر شما بتوانید مقصد جستوجوی آنها باشید چه می‌شود؟؟!!

افزایش فروش

وقتی شما بتوانید تعداد زیادی از مخاطبین هدف خود را به سایت خود هدایت کنید، خیلی محتمل است که تعدادی از آنها از شما خریدی کنند. فرض کنید در ماه 10 هزار نفر وارد سایت شما بشوند تا خریدی انجام دهند. اگر شما فقط محصولتان را به هزار نفر آنها بفروشید، چه رقمی به دست می‌آید؟؟!!

ارزان و ماندگار تر است

شما اگر بخواهید 10هزار نفر را از طریق تبلیغات سطح وب(به طور مثال یکتانت) جذب سایت شما شود شایت شما باید چندین میلیون تومان یا چند ده میلیون تومان هزینه کنید. تازه این به صورت مقطعی است. درصورتی که شما اگر این هزینه یکبار انجام دهید می‌توانید ده‌ها هزار نفر را جذب سایت خود کنید. پس سئو ارزان تر و ماندگار تر است.

چرا وب سنتر بهترین انتخاب است؟

تجربه همکاری موفق با مجموعه ها و افراد مختلف

مفتخریم که بگوییم در این چندسال که در حوزه کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت فعالیت می‌کنیم، افتخار همکاری با مجموعه‌ها و وبسایت‌هایی مانند جوانه صدرا، لامینر، نوشیکا،شرکت ساختمانی هامون گستر کیش و …. را در زمینه سئو و طراحی سایت داشته ایم. همچنین به چندین مجموعه مختلف مانند مازندپلاست و برنج اول مشاوره‌های تخصصی سئو ارائه داده‌ایم که تمام این مجموعه‌ها وبسایت‌هایشان نیز موجود است.

پیشاز بودن در عرصه سئو

بگذارید سوالی از شما بپرسم…

شما چطور به این صفحه راه پیدا کردید؟ به احتمال زیاد از طریق جستوجوی گوگل. ما از این جهت ادعا می‌کنیم که برای شما بهترین انتخاب هستیم که خودمان در چند کلمه کلیدی مختلف روی همین صفحه در رتبه‌های برتر گوگل قرار داریم، کلماتی مانند:

  • سئو سایت در مازندران
  • سئو سایت در بابل
  • سئو سایت در آمل
  • سئو سایت در بابلسر
  • سئو سایت در فریدونکنار

می‌بینید؟؟!! تمام این کلمات بدون اینکه لینکسازی خارجی خاص پیچیده و سنگینی روی آن صورت بگیرید در صفحه اول گوگل قرار دارند.

پس این خود محکم ترین دلیل ماست.

پلن های مختلف سئویی

شاید شما جزو افرادی باشید که نتوانید هزینه زیادی برای سئو خود بکنید. شاید هم دوست داشته باشید هزینه خوبی روی سئو انجام دهید و به یک سئوکار ماهر کارتان را بسپارید، در هر صورت ما برای شما این امکان را فراهم کردیم که از این سایت دست خالی بیرون نروید. حتی اگر سرمایه شما برای سئو پینج میلیون تومان هم باشد ما پلنی برای شما آماده کرده ایم که بتوانید از خدمات مشاوره سئو خصوصی ما استفاده کنید.

سئو چیست؟

سئو چیست و اهمیت سئو سایت در مازندران، سئو به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در نهایت منجره به بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل می شود.در این صفحه از وبسایت وب سنتر به بررسی سئو اهمیت آن می پردازیم.

سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستوجو مانند گوگل است که شامل سه نوع می باشد:

  1. سئو کلاه سفید: به سئویی گفته می شود که کانلا مطابق با قوانین گوگل عمل کنیم و کوچکترین خطایی از نظر گوگل انجام ندهیم تا منجر به افت رتبه و از دست رفتن جایگاهمان در نتایج گوگل نشویم.
  2. سئو کلاه سیاه: نوعی از سئو است که همانطور که از نامش هم مشخص است کاملا برخلاف قوانین گوگل فعالیت کنیم که در نهایت در صورت انجام این فعالیت مرود جریمه گوگل قرار خوایم گرفت
  3. سئو کلاه خاکستری: طبیعتا چیزی بین سئو کلاه سیاه و شئو کلاه سفید است، یعنی تا جای ممکن از قوانین گوگل پیروی می کنیم ولی در بعضی از جاها با یک سری ترفند هایی گوگل و قوانینش را دور میزنیم و کسب رتبه می کنیم.

سئو کاران از روش سوم باری سئو سایت مشتریان استفاده می کنند.

آنهایی که اعتماد کردند، و بردند

ما افتخار همکاری با مجموعه‌های مختلفی رو داریم که سئو وبسایتشون رو انجام دادیم. و همچنین مشاوره‌هایی که از نظر دوستان ما خیلی براشون ارزشمند بود و باعث رشد سایتشون شد. نمونه‌ای از این سایت ها که به ما اعتماد کردند و تنها در یک ماه و فقط با سئو داخلی رشد 90 درصدی رو برای این عزیزان رقم زدیم رو در پایین مشاهده می‌کنید.

نمونه کار سئو سایت در مازندران

همچنین در تصویر زیر برشی از فرایند 6 ماه اول سئو یک از سایتهای ما رو مشاهده می‌کنید که رشد ایمپرشن اون به شدت قابل توجه هست.

سئو در مازندران نمونه کار

این تصاویر از برخی از نمونه کارهای اخیر ما سندی بر تخصص و تبهر ماست تا شما را مطمئن کند که در بهترین جای ممکن هستید. ولی اگر هنوز به اطمینان کامل نرسیدید اشکالی ندارد…. 

لحظه‌ای به این فکر کنید که شما چطور به این سایت رسیده‌اید؟؟ به احتمال زیاد از طریق جستوجوی گوگل، درسته؟!

ما خومان در بسیاری از کلمات رقابتی حوزه کاری خود در صفحه اول حضور داریم و این صفحه به تنهایی در بیش از پنج کلمه کلیدی جزو پنج لینک برتر و صفحه اول گوگل است. چه کلماتی؟

و …

می‌بینید؟؟! این موضوع چیزی به جز این معنی نمی‌دهد… تخصص

چرا سئو؟

چرا سئو سایت در مازندران مهم است؟برای پاسخ دادن به این سوال باید از خوتان بپرسید که هدف از راه اندازی سایت توسط شما چه بود؟

قطعا هدف شناخته شدن شما یا محصول یا خدمتتان است که از این طریق در نهایت به افزایش درآمد برسید.

خب برای این کار آیا فقط داشتن یک سایت به تنهایی کافی است؟

مسما خیر…

زیرا داشتن سایت به تنهایی باعث دیده شدن شما نمی شود و شما باید از طریق موتو های جستوجو به کاربران مختلف نشان داده شوید.

فرض کنید شما یک فروشنده مواد غذایی هستید و قصد راه اندازی سایت دارید…

خب شما مرحله اول را انجام می دهید وسایت خود را راه اندازی می کنید و سایتتان را راه می اندازید و حالا یک دامنه به طور مثال food.ir دارید، خب در این مرحله فقط کسانی می توانند سایت شما را ببینند که آدرس سایت شما را داشته باشند.

خب اینجا شما برای اینکه به 80 میلیون کاربر بالقوه دسترسی داشته باشید باید توسط موتورهای جستوجو به کاربران نشان داد شوید و برای اینکه کاربران بیشتری شما را ببینند باید در یک جایگاه خوب در صفحه اول نتایج قرار داشته باشید.

خب حالا فرض کنید که مرحله دوم یعنی سئو را هم انجام دادید، حالا مثلا اگر کاربر در گوگل سرچ کند “خرید مواد غذایی” و شما هم سایتتان را به خوبی سئو کرده باشید در لینک های بالایی نتایج، کاربر سایت شما را خواهد دید… این کاریست که سئو برای شما می کند

 

سئو سایت در مازندران

اگر یک کسب و کار در استان مازندران دارید که قصد دارید وبسایتتان را برای نمایش در رتبه‌های برتر گوگل آماده کنید، پس وقتش آن رسیده که قدمی مهم بردارید. سئو سایت در مازندران خدمت ویژه ما به شماست که با بهترین کیفیت به همه عزیزان عرضه می‌کنیم

هزینه سئو سایت در مازندران اگر الان برای شما یک سوال است باید بگوییم که کاملا بستگی به وبسایت شما، حوزه کاری شما، رقبای شما و پارامتر‌های دیگر دارد. پس بهتر است برای استعلام دقیق هزینه سئو وبسایت در استان مازندران حتما با ما تماس تماس بگیرید. ما راهنمایی جامع و کاملی به شما ارائه میدهیم.

ولی توجه کنید که اگر یک وبسایت دارید که تازه راه‌اندازی کردید و قصد دارید سئو سایت را روی آن انجام دهید هزینه سئو برای شما قطعا از 10 میلیون تومان کمتر نخواهد بود.

سئو سایت در بابلسر

درضمن موقعیتی عالی برای همشهریان عزیز فراهم است. چنانچه قصد درخواست سئو سایت در بابلسر را دارید می‌توانید از خدمات مشاوره حضوری سئو سایت در بابلسر هم بهره مند شوید. همچنین مشاوره برای سئو سایت در آمل و سئو سایت در محمودآباد هم به صورت حضوری خواهد بود. مشاوره سئو سایت در بابل نیز شامل مشاوره حضوری می‌شود. پس چنانچه درخواست مشاوره حضوری دارید اگر کسب و کار شما یا محل سکونتتان در شهرهای، بابلسر،آمل،بابل،محمودآباد،فریدونکنار،امیرکلا باشد می‌توانید از خدمات مشاوره سئو حضوری بهره‌مند شوید.

 

خب حالا که فهمیدیم که سئو برای ما چکار می کند، کافیست انتخاب کنید…

ما در صفحه مربوط به خدمات طراحی سایت  وبسنتر در مورد برداشتن گام اول به طور کامل توضیح دادیم، در اینجا هم به گام دوم برای رسیدن به افزایش درآمد از فضای انلاین پرداختیم…

حالا انتخاب با شماست…

آیا مانند بسیاری از افراد که قبلا شروع کرده اند و حالا از نتیجه اش دارند لذت می برند گام ها را قوی بر می دارید یا همانند گذشته از کسادی بازار گله می کنید…

انتخاب با شماست

سوالات متداول

سئو به مجموعه اقداماتی گفته می‌شود که جهت بهبود رتبه یک کلمه کلیدی از وبسایت در نتایج گوگل انجام می‌شود. سئو در کلمه به معنی بهینه سازی برای موتور های جستوجو می‌باشد که در اینجا بهینه سازی به معنی بهبود و افزایش رتبه یک کلمه کلیدی از وبسایت شما در نتایج گوگل است.

دلیل اهمیت سئو برای وبسایت ها در این است که اگر شما در کلمات کلیدی هدف خود در رتبه های بالاتر گوگل قرار داشته باشید شانس دیده شدن بیشتری هم دارید. ترافیک بیشتری به سمت سایت شما سرازیر می‌شود که این ترافیک هدفند است و در نهایت افزایش فروش برای شما اتفاق خواهد افتاد.

به طور کلی سئو و فرایند انجام آن کم هزینه نخواهد بود. این هزینه البته تا حد زیادی به حوزه کسب و کار شما نیز بستگی دارد. یعنی اگر در حوزه کاری شما رقبای بیشتری وجود داشته باشد به طبع هزینه ها سئو با توجه به قدرت و سابقه فعالیت رقبا می‌تواند تغییر کند و افزایش یابد.

به همین ترتیب اگر شما در حوزه ای باشید که هنوز رقبای آنلاین زیادی نداشته باشید پس هزینه شما از کسب و کاری که رقبای بیشتر و جدی تری دارد کمتر است.

ما در وبسنتر هزینه سئو را برای مشتریان عزیزمان به حداقل میزان ممکن رساندیم تا همه بتوانند از فضای آنلاین در این شرایط بهترین استفاده را ببرند. پس جای نگرانی نیست❤?

خیر؛ هزینه سئو در مرحله اول به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. در وهله بعدی به سئوکار و سابقه کار او بستگی دارد. پس شما نمی‌توانید برای سئو یک نرخ ثابت پیدا کنید و به طبع نرخ هر سئو کار و هر کسب و کار نسبت به هم دیگر تفاوت دارد.

ولی یک نکته را به یاد داشته باشید، سئوکاری که همان اول کار بدون اینکه نوع فعالیت شما را بداند، رقبای شما را نشناخته و از محصولات شما اطلاعی نداشته باشد و یک نرخ و دستمزد تعیین کند، فرد مناسبی برای سپردن پروژه برای شما نخواهد بود.

هزینه سئو برای هر کسب و کار با توجه به سابقه فعالیت، نوع فعالیت، رقبا و … باید کاملا شخصی سازی شود تا مشتری و کارفرما نیز تحت فشار بیهوده و اضافی قرار نگیرد.

سئوکار خوب کسی است که اولا خودش برای کارش یک وبسایت داشته باشد. کسی که خودش وبسایت ندارد و می‌خواهد وبسایت دیگران را سئو کند شاید زیاد برای سپردن پروژه سئو مناسب نباشد.

سئوکار خوب همان اول کار به شما بعد از سلام علیک نرخ ماهانه یا نرخ قرارداد کامل نمی‌دهد. او ابتدا از شما می‌خواهد که اطلاعاتی درباره کسب و کار خود به او بدهید تا روی کسب و کار شما تحلیل انجام داده و پس از آن یک نرخ شخصی سازی شده به شما ارائه دهد. مطمئن باشید که کسی که همان اول کار بدون اینکه بداند کسب و کار شما چیست، به شما می‌گوید ماهی n تومان، اصلا سئوکار نیست.

سئوکار خوب قول لینک یک به کارفرما نمی‌دهد. رسیدن به لینک یک به طبع برای هر کسب و کار شیوه‌ای متفاوت دارد و برای بعضی از کسب و کار ها واقعا سخت است. قول دادن لینک یک تنها زمانی می‌تواند نسبتا معقول باشد که کارفرما از نظر بودجه کاملا دست سئوکار را باز بگذارد.

سئوکار خوب نمی‌گوید 20 روز دیگر شما لینک 4 گوگل خواهید بود. زمانبندی در سئو هرگز وجود ندارد. این گوگل است که رتبه شما را تعیین می‌کند نه سئوکار. سئوکار فعالیت ها و کارهایی انجام می‌دهد که گوگل رتبه وبسایت شما را افزایش دهد، اینکه گوگل 15 روز دیگر،17 روز دیگر یا 20 روز دیگر تغییرات را اعمال می‌کند به خود گوگل بستگی دارد.

پس حواستان باشد که گول بعضی افراد آماتور و کارنابلد را نخورید. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با وب سنتر جهت دریافت مشاوره رایگان تلفنی تماس بگیرید.

سئو سایت در بابلسر از جانب وب سنتر شامل مشاوره رایگان حضوری می‌شود. در صورتی که شما ساکن بابلسر باشید یا کسب و کارتان در بابلسر واقع شده باشد خدمات مشاوره رایگان حضوری شامل حال شما خواهد شد.

سئو سایت در آمل از جانب وب سنتر شامل مشاوره رایگان حضوری می‌شود. در صورتی که شما ساکن بابلسر باشید یا کسب و کارتان در بابلسر واقع شده باشد خدمات مشاوره رایگان حضوری شامل حال شما خواهد شد.

سئو سایت در بابل از جانب وب سنتر شامل مشاوره رایگان حضوری می‌شود. در صورتی که شما ساکن بابلسر باشید یا کسب و کارتان در بابلسر واقع شده باشد خدمات مشاوره رایگان حضوری شامل حال شما خواهد شد.

شما عزیزان جان می توانید از طریق فرم زیر اقدام به ارسال پیام و درخواست مشاوره رایگان کنید، در کمتر از 12 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت.
بودجه‌تان برای سئو کمتر از 5 میلیون تومان است؟! اینجا کلیک کن
keyboard_arrow_up