دوست عزیز و همراه خوب وب سنتر سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ بدیم که درآمد از ایتا چقدر هست؟ پس شما هم اگر به مبحث کسب درآمد از ایتا  علاقه مند هستید پس حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

درآمد از ایتا چقدره؟

برای پاسخ به این سوال اول باید به این موضوع واقف بشیم که چه روش هایی برای کسب درآمد از ایتا وجود داره و شما دوست دارید از کدوم روش برای کسب درآمد استفاده بکنید. شما دوستان عزیز برای بررسی روش‌های کسب درآمد از ایتا می‌تونید به صفحه آموزش کسب درآمد از ایتا مراجعه بکنید و مطلب مربوطه رو کامل مطالعه بکنید تا پاسخ سوالتون رو بگیرید.

روش‌های درآمدی

به طور کلی روش‌های زیر برای کسب درآمد از ایتا وجود دارند:

  1. کسب درآمد از تاسیس یک کانال فروشگاهی و فروش محصولات خودمان
  2. کسب درآمد از تاسیس کانال فروشگاهی با فروش محصولات دیگران و دریافت کمیسیون
  3. کسب درآمد از تاسیس کانال خدماتی برای دریافت سفارش خدمات خود
  4. کسب درآمد از تاسیس کانال سرگرمی و جذب تبلیغات
  5. ادمینی کانال های پرمخاطب

روش های درآمد از ایتا

خب از لیست بالا ابتدا انتخاب کنید که کدام مورد مد نظر شما قرار دارد، سپس میزان درآمد هرکدام را بررسی خواهیم کرد.

به طور کلی میزان درآمد از ایتا می‌تونه از ماهی چند میلیون تومان شروع بشه و حتی تا ماهی 30 میلیون یا بیشتر هم برسه. ولی باید به نکاتی که در ادامه توسط وب سنتر به اون اشاره شد توجه ویژه ای بکنید.

دوستان میزان درآمد از ایتا کاملا بستگی به میزان فعالیت شما و نوع فعالیت شما داره. همونطور که در رسانه‌های اجتماعی دیگه هم شما این موضوع رو می‌بینید.

شما به عنوان فروشنده محصولات یا خدمات باید این رو مدنظر بگیرید که هر چقدر محصول یا خدمت شما بیشتر فروخته بشه درآمد شما هم افزایش پیدا می‌کنه و گفتن یک مبلغ دقیق اصلا کار منطقی نیست.

و حواستون به این نکته، شاید بسیار از افرادی که در حوزه فروش دوره‌های ایتا فعالیت می‌کنند به شما بگن که فلانی ماهی 100 میلیون درآمد داره، این رو مدنظر قرار بدید که شرایط برای هر فردی با فرد دیگر متفاوت هست و این افرادی که فقط این درآمدهای بالا رو برای فروش دوره‌هاشون به شما می‌گن، اصلا درباره درآمدهای پایین صحبتی نمی‌کنند.

درصورتی که کسب درآمد بالای 10 میلیون به مراتب خیلی سخت تر از کسب درآمد ماهی 3 میلیون هست و شما برای افزایش درآمد باید به خیلی از موارد توجه بکنید.

همچنین این نکته رو هم مدنظر داشته باشید که خیلی از افرادی که در ایتا کانال دارند درآمد ماهانه‌شون شاید کمتر از 10 تومن و حتی کمتر باشه.

پس توجه بکنید که بحث درآمد در ایتا کاملا بستگی به ممارست و تلاش شما و محصول شما داره و شاید برای یکی چند میلیون باشه و برای یکی دیگه چند ده میلیون.

درآمد از کانال فروشگاهی و خدماتی

خب حالا بیاید به بررسی درآمد ها بپردازیم. در کانال های فروشگاهی و خدماتی میزان درآمد به این شکل هست که شما هرچقدر محصول یا خدمت خودتون رو بیشتر بفروشید می‌تونید بیشتر دربیارید و این کاملا منطقی هست. پس میشه گفت محدودیتی نداره و بسته به میزان فعالیت شما می‌تونه ماهی 100 هزارتومان باشه، یا ماهی 100 میلیون

درآمد زا کانال‌های سرگمی چقدره؟

میزان درآمد کانال های سرگرمی به تعداد مخاطبین شما بستگی داره و میزان بازدید‌هایی که پست‌های کانال شما دریافت می‌کنه. همچنین به این موضوع هم بستگی داره که در ماه چه تعداد تبلیغات در کانال خودتون منتشر می‌کنید. پس میزان درآمد در این کانال ها هم تا حدی میشه گفت نا محدوده. ولی در حال حاضر بازدهی این کانال‌ها به طبع از نظر درآمد از روش اول کمتره.

درآمد از ادمینی ایتا

میزان درآمد ادمینی کانال در ایتا؟

آخرین روش هم که ادمینی هست؛ طبق بررسی های وب سنتر میزان درآمد ادمین ایتا از ماهی 2 میلیون می‌تونه شروع بشه تا ماهی 10 میلیون یا حتی بیشتر. این مورد کاملا بستگی به به تعداد کانال‌هایی داره که شما ادمین اون هستید و میزان فعالیتی که در کانال ها انجام میدید.

دوستان توجه کنید، طبق تحقیقات وب سنتر، حقوق ادمین ایتا کاملا بستگی به موارد مختلف داره. اینکه شما ادمین چند کانال هستید، نحوه پرداختی‌های مدیر کانال به شما به چه شکل هست و یکسری موارد دیگه مثل اینکه ادمین فروش ایتا باشید یا ادمین محتوا یا ….. اگر قصد دارید در این زمینه‌ اطلاعات بیشتری کسب کنید حتما از مشاوره کسب درآمد از ایتا ما استفاده کنید. شما با این مشاوره می‌تونید با یک هزینه کاملا معقول به تمام نکاتی که برای ادمین شدن و کسب درآمد نیاز دارید، آشنا بشید.

جمع بندی

خیلی ممنون که تا انتها با وب سنتر همراه بودید و امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشه. اگر این طور بود خوشحال می‌شیم که نظراتتون رو درباره این مطلب در پایین همین پست با ما در میان بگذارید و اگر هم سوالی دارید می‌تونید در قسمت نظرات اون رو مطرح بکنید. ما قطعا به شما پاسخ خواهیم داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 4.2]
نوشتهٔ پیشین
چگونه کیف پول ایتا را فعال و شارژ کنیم
نوشتهٔ بعدی
سایت فروم – معرفی بهترین سایت‌های فروم ایرانی برای لینکسازی

همچنین بخوانید

درآمد از ایتا چقدره؟
keyboard_arrow_up