خدمات ما, دسته‌بندی نشده

طراحی سایت در بابل

طراحی سایت در بابل با کیفیت بسیار بالا و قیمتی بهتر از هر شرکت دیگر در ایران زمین. اگه قصد داری یه وبسایت داشته باشی که تو رو از رقیبات متمایز کنه پس باید به کسی کارتو بسپردی که متمایز خلق کردن رو خوب بلد باشه??

این کار ماست توی وب سنتر، سفارش طراحی سایت در بابل رو میتونی با خیال راحت به یک طراحی متفاوت و عالی بسپری و فقط به برنامه ریزی برای درآمدی که قراره از اون سایت در بیاری مشغول باشی?

ما افتخار داریم که برای دوستانی که قصد طراحی سایت در بابل دارند جلسات مشاوره و گزارش حضوری داشته باشیم و تعاملات رو به صورت فیزیکی برقرار کنیم. این هم یک امکان خوب برای همشهری های عزیز بابلی.

ما در وب سنتر بهترین خدمات طراحی سایت و سئو سایت رو به هم استانی ها و همشهری های عزیز بابلی‌مون ارائه میدیم.

طراحی سایت در بابل که توسط وب سنتر انجام میشه دارای کیفیت بسیار بالایی هست که تمام نکات و ظرافت های طراحی رو در بر میگیره.

سایتی که توسط ما برای شما طراحی میشه یک سایت زیبا،جذاب و کاربر پسند هست که تمام نکات ui, ux در اون رعایت میشه تا بهترین تجربه کاربری رو برای کاربران شما رقم بزنه.

سایتی که توسط ما برای شما طراحی میشه یک سایت سئو محور هست. یعنی تمام نکات سئویی از پایه در سایت شما اعمال میشه تا موقع سئو دیگه درد سر اضافی نداشته باشید.

سفارش طراحی سایت در بابل یک مزیت دیگه هم برای شما داره، ما میتونیم با ارائه جلسات حضوری به ارائه گزارشات و آموزش های لازم برای شما بپردازیم که خیالتون از این بابت هم راحت باشه.

ما پشتیبانی سه ماهه رو هم برای شما عزیزان در نظر گرفتیم تا اگه در این مدت مشکلی هم برای سایت شما به وجود اومد اون رو در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما حل و فصلش کنیم.

ببینم حالا دیگه منتظر چی هست؟؟ روی دکمه تماس جهت مشاوره رایگان بالا کلیک کن یا فرم درخواست مشاوره پایین این صفحه رو پر کن که باهم یک گپ بزنیم و شروع یک همکاری قدرتمند رو باهم رقم بزنیم.

طراحی سایت در بابل

سفارش طراحی سایت در بابل با وب سنتر. طراحی سایت با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای هشهریان عزیز بابلی. طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

طراحی سایت در بابل چیست؟

طراحی سایت در بابل خدمتی است که توسط مجموعه طراحی سایت وب سنتر به همشهریان عزیز بابلی ارائه میشود. خدمات طراحی سایت که در بابل به دوستان عزیزمان ارائه می‌شود کیفیت بسیار بالایی دارد و مزیت‌هایی اضافه بر مزیت‌های موجود دارید.

چنانچه شما در شهر بابل ساکن باشید و قصد سفارش وبسایت در بابل را داشته باشید می‌توانید از جلسات مشاوره حضوری به جای جلسات مشاوره رایگان بهره مند شوید که این شاید برای بعضی ها مطلوب‌تر باشد.

در مجموع باید توجه داشته باشید که دوستان ما که قصد سفارش طراحی سایت در مازندران را دارند، خواه طراحی سایت در بابل باشد یا طراحی سایت در آمل یا بابلسر و … می‌توانند از جلسات نیازسنجی حضوری برای کسب و کارشان بهره مند شوند.

مزیت های داشتن وبسایت در بابل

خب حالا بیایید به مزیت های داشتن وبسایت و یک کسب و کار آنلاین اصولی در بابل بپردازید. ما در اینجا برای شما مزیت های موجود را به تریب لیست می‌کنیم تا شما از آن به خوبی آگاهی پیدا کنید و ببینید که چقدر طراحی سایت در بابل برای شما می‌تواند اهمیت داشته باشد.

خب آماده اید؟؟! پس بیایید لیست کردن مزیت ها را باهم شروع بکنیم…

هزینه پایین راه‌اندازی وبسایت در بابل

دوست عزیز من، آیا شما اطلاع دارید که هزینه خرید یک واحد تجاری در بابل چقدر است؟! به احتمال خیلی زیاد شمایی که تا اینجای این صفحه اسکرول کردید و تا اینجا را مطالعه کردید قطعا باید بدانید. بسیار بالاست!! شکی در آن نیست.

مزیت اول و بزرگ داشتن یک وبسایت برای کسب و کار شما و راه‌اندازی شعبه آنلاین کسب و کار شما این است که هزینه طراحی سایت در بابل بسیار پایین تر از هزینه خرید یا اجاره یک ملک یا واحد تجاری است.

شما شاید با صرف 1 دهم این هزینه می‌توانید یک شعبه آنلاین برای کسب و کار خود راه اندازی کنید.

هر جور که میخواهید خود را نشان دهید

بدون شک میدانید که اگر بخواهد کلاس کاری خود را در کسب و کار سنتی و فیزیکی خود بالا ببرید، لازم است تا دفتر کار بزرگتر یا مجلل تری را داشته باشید. خود راه‌اندازی یا اجاره یا خرید این دفتر کار یک هزینه بسیار بالا می‌طلبد، حالا فکر کنید که بخواهید آن را بزرگتر کنید یا با سنگ های گرانقیمت بخواهید نمای آن را به زیباترین شکل ممکن بدل کنید… هزینه بسیار بالاتر خواهد بود!! آیا قبول دارید؟؟!

حالا اگر شما بخواهید خود را به کاربرانتان در شعبه آنلاین به زیباترین شکل ممکن نشان دهید چه؟ خیلی راحت است مگر نه!!! شما با صرف یک هزینه معقول و مناسب می‌توانید یک وبسایت با زیباترین ظاهر ممکن داشته باشید، این خیلی عالی است…

دسترسی به کاربران بیشتر

شما اگر در فروشگاهی بزرگ در بهترین نقطه از شهر بابل داشته باشید، به نظرتان در روز چند نفر متوجه حضور شما خواهند شد؟؟ خودتان به خودتان با یک بینش معقولانه پاسخ دهید…

حالا اگر شما یک وبسایت داشته باشید که ویترین اصلی شعبه کسب و کار آنلاین شماست به نظرتان شانس دیده شدن توسط چند کاربر را دارید؟؟ حدس بزنید… درست است به تعداد افراد متصل به اینترنت، این بینظیر نیست؟؟؟

شما باید برای اجاره یا خرید یک مغازه 10 برابر یک وبسایت هزینه کنید، در حالی که افرادی که در نهایت شما را خواهند دید 10 برابر کمترند?

مشتری های بالقوه جذب شده

خب شما اگر یک فروشگاه برنج در شهر بابل داشته باشید، فرض کنید با بهترین فضای ممکن، روزی چند نفر وارد مغازه یا فروشگاه شما می‌شوند؟ باید با روزی چندتا مشتری صحبت کنید؟؟ فرض کنید شما انقدر کارتان در فضای سنتی خوب بود که اصلا روزی 1000 نفر در فروشگاه شما می‌آیند(البته که خودتان میدانید این رقم اصلا وجود ندارد و اصلا همچین چیزی نیست)، مدیریت این تعداد مشتری و به قول گفتنی سروکله زدن با این تعداد چه انرژی از شما خواهد گرفت؟؟!!! حالا چقدر بخرند و چقدر نخرند?

حالا اگر یک وبسایت برای کسب و کار خود داشته باشید چه؟؟ دست شما باز است، می‌توانید روزی10 هزار بازدید کننده از سایت داشته باشید یا 100 هزارنفر. هیچ محدودیتی ندارید. نه از نظر فضا جای کم می‌آورید نه از نظر خستگی. زیرا شما قرار نیست اصلا کاری بکنید، سایت خودش برای شما میفروشد. شما به جای اینکه برای 1000 مشتری بیایید تک به تک و هر بار توضیح دهید، یک بار یک محتوای توضیحات در سایت قرار می‌دهید و بقیه کار فروش با سایت شماست. این چقدر می‌تواند عالی و جذاب باشد؟؟?

کسب درآمد 24 ساعته

شما اگر بخواهید از فروشگاه حضوری خود فروشی داشته باشید، باید حداقل روزی 8 ساعت کرکره مغازه را بالا نگه دارید. اگر فروش بیشتری می‌خواهید پس باید کرکره بیشتر بالا نگه دارید، این یعنی چه؟؟ یعنی خستگی بیشتر شما…

حالا در شعبه آنلاین شما داستان چطور خواهد بود؟؟ شما اصلا لازم نیست کاری بکنید. وبسایت شما 24 ساعته حاضر و آماده است و خودش برای شما خواهد فروخت. در خواب یا در بیداری. در مسافرت یا در منزل. هر جا و هر زمان شما سفارش ها خود را دریافت خواهید کرد و فروش را تجربه خواهید کرد.

نداشتن محدودیت مکان و فضا

یک مزیت دیگر که طراحی سایت در بابل به شما ارائه می‌کند نداشتن محدودیت در فضاست. این یعنی چه؟؟ بگذارید توضیح دهیم…

شما اگر یک فروشگا لباس در بابل داشته باشید بعد طبع فضایی که برای فروش 100 دست لباس نیاز دارید با فضایی که برای فروش 1000 دست لباس نیاز دارید فرق می‌کند… درست است؟؟

خب پس برای جنس(لباس) بیشتر شما نیاز به فضای بیشتر هم دارید،خب تا اینجا اوکی؟!

خب حالا در وبسایت شما داستان چطور است. مگر داخل وبسایت اصلا محدودیتی هم وجود دارد؟؟ شما می‌توانید به جای هزار محصول هزاران محصول را بدون مشکل قرار دهید. هر چه دلتان بخواهد، دیدید، جالب شد مگر نه؟؟!

نداشتن هزینه های اضافی

یک مورد دیگر که از مزیت های داشتن یک سایت در بابل باید به آن اشاره کنیم این است که شما در وبسایت قرار نیست ماهانه پول قبض آب و برق گاز بدهید و کافیست هر سال فقط هاست خود را تمدید کنید. پس اینجا هم برنده قاطع شعبه آنلاین شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *