چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم؟ + ثبت سفارش پروژه

دسته بندی : طراحی سایت, مقالات

سلام دوستان، امیدرواریم که حالتون خوب باشه. در این مقاله از وب سنتر قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانیم پروژه طراحی سایت بگیریم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جهت سفارش پروژه طراحی سایت به این لینک مراجعه کنید.

دوستان، آشنایان و…

اولین روشی که می توانید از آن استفاده کنید این است که از طریق دوستان و آشنایان خود این کار را انجام دهید. این روش برای کسانی که تازه قصد دارند کار خود را شروع کنند بهتر است زیرا این افراد شما را می شناسند  و بیشتر می توانند به شما اطمینان کنند.

استفاده از سوشیال مدیا

این روش هم می تواند روش خوبی برای گرفتن پروژه های طراحی سایت باشد.رسانه های جمعی خصوصا لینکداین و اینستاگرام مکان خوبی است تا افرادی که به دنبال طراح سایت می گردند شما را پیدا کنند. کاری که شما باید بکنید این است که در این رسانه ها اکانت کاری خود را داشته باشید و مهارت خود را در این رسانه ها به مشتریان آینده خود نشان دهید.

سایت های فریلنسری

روش بعدی استفاده از سایت های فریلنسری ایرانی یا خارجی می باشد.سایت های ایرانی مانند پونیشا، انجام میدم، پارس کدرز یا … می توانند برای شما کارآمد باشند.منتها باید در نظر داشته باشید که این سایت ها یک مشکل بزرگ هم دارند که آن کم بودن قیمت پروژه ها خواهد بود.به دلیل حالت مناقصه ای که برای گرفتن پروژه در این سایت ها وجود دارد این سایت ها اکثرا از حالت عادلانه خارج شده اند و بیشتر به نفع کارفرمایان کار می کنند تا مجریان

هچنین بخوانید: اهمیت وبسایت برای کسب و کار ها

تبلیغات در رسانه های محلی

این روش هم می تواند روش دیگری باشد که در بعضی از موارد می تواند کارآمد باشد. شما با صرف کردن اندکی هزینه می توانید در سایت ها یا کانال هایی که میدانید مشتریان احتمالی شما در آن وجود دارند، اقدام به پیدا کردن مشتری باشید و پروژه دریافت کنید. سعی کنید برای اول کار روی کانال ها یا سایت های با مخاطب زیاد که برای شما هزینه های زیادی را هم دربر می آورد تبلیغات انجام ندهید و کار را از کانال های کوچک تر و با هزینه کمتر شروع کنید.

دریافت پروژه از سایت

این روش می تواند برای شما کارآمد تر از روش های قبلی باشد. شما به عنوان کسی که خدمات طراحی سایت انجام می دهد باید خودتان هم سایت داشته باشید… خوب است که به سایت خود برسید و با سئو کردن سایتتان مخاطبان هدف بیشتری را برای سایت خود جذب کنید و از این طریق هم اقدام به دریافت پروژه کنید.سعی کنید در سایتتان شلوغ کاری زیادی نداشته باشید و کاربر را زود به هدفش برسانید و در نهایت در جای درست به او پیشنهادات خود را بدهید.

گرفتن پروژه از طریق مشتریان قبلی

شاید بهترین پاسخ به سوال “چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم” این روش باشد.این روش یک روش بسیار خوب و مطلوب است. در اکثر کسب و کار های سنتی افراد از طریق پرس و جو خدماتی که به آن نیاز داشتند را پیدا می کردند. در دنیای امروزی ما هم خیلی از افراد از همین طریق نیاز های خود را برطرف می کنند و افراد متخصص را پیدا می کنند. شما می توانید از طریق معرفی مشتریان قبلی پروژه طراحی سایت بگیرید. همچنین شما می توانید در سایت مشتریان خود مکانی را به این اختصاص دهید که خودتان را معرفی کنید(برای این کار باید اول از کارفرما اجازه بگیرید). معمولا در اگثر سایت ها در قسمت فوتر سایت شرکت یا فردی که سایت را طراحی کرده لینکی از خود می گذارد که این روش می تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

آگهی گذاشتن در سایت های نیازمندی

این هم روش دیگری است برای اینکه شما پروژه طراحی سایت بگیرید. شما می توانید با آگهی کردن کار خود نسبت به دریافت پروژه اقدام کنید و با صرف کمی هزینه آن را در مکان بالاتری در آن سایت قرار دهید. شما برای این کار می توانید از سایت های نیازمندی مانند شیپور و دیوار استفاده کنید.

برقراری تماس تلفنی با کسب و کار های محلی

شما می توانید شماره تلفن کسب و کار هایی که در محل زندگی شما وجود دارد را از روی کارت ها و سردر آن ها بردارید و بررسی کنید که اگر آن ها پتانسیل این را دارند که مشتری شما باشند با آنها تماس برقرار کنید و خودتان و کارتان را به آنها معرفی کنید و اگر تمایلی ایجاد شد همکاری شما با آن کسب و کار هم آغاز می شود.این روش هم می تواند بازدهی خوبی داشته باشد به شرطی که شما در مذاکره و فروش هم مهارت خوبی داشته باشید.

خب ما در این مقاله سعی کردیم چند روش تجربی را به شما ارائه کنیم که با استفاده از آن ها می توانید به گرفتن پروژه اقدام کنید. در بین روش های بالا سعی کنید بیشتر روی روش های معرفی مشتریان قبلی، از طریق وبسایت و سوشیال مدیا بیشتر تمرکز کنید زیرا برای اکثر افراد این روش ها بیشتر پاسخ می دهد.

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و اگر برای شما مفید بود آن را با دوستان خود که احساس می کنید به این مطلب نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

شما دوستان می توانید برای اطلاع از پلن های طراحی سایت به صفحه خدمات طراحی سایت وب سنتر مراجعه نمایید.

وبگاه چیست،ویکی پدیا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
نوشتهٔ پیشین
الگوریتم رنک برین(RankBrain) چیست؟
نوشتهٔ بعدی
سلطان خر ایران!!‌ | چطور یک دهه هشتادی 4 میلیارد فروخت
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

همچنین بخوانید

چطور پروژه طراحی سایت بگیریم
keyboard_arrow_up